چند روز پیش که مردم برای دریافت مبلغی از سپرده خود به بانک اعتماد ایرانیان مراجعه می کنند از طرف کارمندان این موسسه متوجه نبود موجودی در آنجا می شوند ...مراجعه مردم و نبود موجودی در بانک باعث ازدحام جمعیت و آشفتگی فضای بانک(موسسه مالی و اعتباری) می شود به طوری که از بیرون بانک عابرین فکر می کنند بانک توسط مردم تسخیر شده است!ترس مردم از اینکه سپردهای خود را از دست داده اند بیشتر و بیشتر می شود و با مطرح کردن پرسش با پاسخ های بی ربط مسئولان مواجه می شوند...

حالا گذشته از آنهمه هیاهو و تبلیغاتی که قبل از افتتاح شعبه برپا شده بود و بعد از گذشت اینهمه وقت به گفته مسئولان موسسه بانک مرکزی از همه جا بی خبر می آید و نداشتن مجوز قانونی این موسسه را تنها در اینترنت(سایت بانک مرکزی)اعلام می کند!!!یکی نیست بگه اینها این همه مدت چطور بیش از ششصد نمایندگی بدون مجوز در سراسر ایران باز کردند و کسی جلوی آنها را نگرفت!؟گناه مردم اینجا چیست؟ مسئولین ِ "همیشه" مدعی و البه خواب ما در این مدت کجا بوده اند؟! مسدود شدن سپرده های مردم نزد بانک با چه معیاری؟!آشفتگی روحی و روانی مردم با کدام مجوز!؟ترس و بی اعتمادی مردم نسبت به بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را چه کسی جبران می کند؟!

فکر کنید در شهری با ۸۰ هزار جمعیت که مردم ۷ میلیارد سرمایه نزد این بانک گذاشته اند ،کلان شهرهای ما با جمعیت میلیونی چه مقدار سپرده نزد این بانک گذاشته اند؟رسوایی های بانک ها و موسسات ما را چه کسی یا کسانی باید بر عهده بگیرند؟!اینجا که دیگر پای اسراییل و آمریکا و آل سعود و آل خلیفه و جنبش سبز و حلقه انحرافی و ...در میان نیست ؛ پس پای چه کسی در میان است؟!

................................

:- اگر نیروهای جان برکف و البته مخلص در صحنه نبودند فکر می کنید که چه فاجعه ی دیگری رخ می داد!؟

:- روند اداری ماست دیگر بهتر از این مگر ممکن است؟!

:- ...!؟